Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Main Menu

Dakota Jenkins

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit.

Νομαρχία Θεσσαλονίκης - Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (2003-2012)

ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ' ΟΛΟΥΣ, ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ

Τώρα μιλάει το ΕΡΓΟ μας. Δέκα χρόνια στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης και στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ΑΥΡΙΟ στο ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

  • 164 νέα σχολεία
  • Το καινούργιο υπερσύγχρονο Περιφερειακό Μέγαρο Κεντρικής Μακεδονίας
  • Ο Κόμβος Κ16 (Κόμβος Λαχαναγοράς) στη Θεσσαλονίκη
  • 340 έργα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο του Νομού Θες/νίκης
  • 17 νέες γέφυρες
  • 15 μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα και άλλα 82, μικρότερης εμβέλειας
  • 346 αθλητικά έργα
  • Αποκατάσταση της λίμνης Κορώνειας
  • Το οδικό τμήμα Ποτίδαιας – Κασσανδρείας (Χαλκιδική)
  • Το οδικό τμήμα Χαλκηδόνας – Παραλίμνη (Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Έδεσσας)
  • Οι Περιφερειακές οδοί Αρναίας και Κατερίνης
  • Πάνω από 1600 πολιτιστικές και αθλητικές εκδηλώσεις
  • Χρηματοδότηση των εργασιών ανασκαφής στον Τύμβο Καστά (Αμφίπολη)
  • Ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα: Κανένας δρόμος, καμιά κεντρική οδική αρτηρία δεν έκλεισε ποτέ λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων
  • Ανάπτυξη του Τουρισμού – Θεσσαλονίκη, πρωτεύουσα της εξωστρέφειας
  • Ίδρυση Διεύθυνσης Μεταφορών και Συγκοινωνιών και στην ανατολική Θεσσαλονίκη
  • Στέγαση και σίτιση αστέγων και άπορων οικογενειών, φιλοξενία 1.800 παιδιών, ΑΜΕΑ και ηλικιωμένων

«Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, όταν αναλάβαμε την διοίκηση της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης το 2003, η λέξη «τουρισμός» ως έννοια και ως οικονομική πρακτική δυναμικής αύξησης εσόδων ήταν άγνωστα πράγματα για το νομό Θεσσαλονίκης.»

Καλοκαίρι 2005: Έφτασε στην Θεσσαλονίκη το πρώτο κρουαζιερόπλοιο από το Ισραήλ στο πλαίσιο του προγράμματος «τουρισμός κρουαζιέρας».

Μετά την άφιξη του το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και η πόλη εδραιώθηκε στην συνείδηση των διεθνών παικτών του τουρισμού, ως ένας ελκυστικότατος προορισμός για όλα τα κρουαζιερόπλοια που ταξίδευαν σε Αιγαίο και Μεσόγειο.

Είναι χαρακτηριστικό πως ο ετήσιος προϋπολογισμός της Νομαρχίας για την τουριστική προβολή και προώθηση του νομού από τις 60.000 ευρώ έφτασε στις 800.000.

Αποτέλεσμα; Κάθε χρόνο έδεναν κάβους στην Θεσσαλονίκη 10 με 11 κρουαζιερόπλοια. Για να συμβεί όμως αυτή η «επανάσταση» και να λάβει την απαιτούμενη διάρκεια έπρεπε να προχωρήσουμε στην:

  1. έκδοση 12 ειδών τουριστικών εντύπων σε 10 ευρωπαϊκές γλώσσες,
  2. συμμετοχή σε 122 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, 
  3. διαφήμιση στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό,
  4. φιλοξενία εκατοντάδων τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από χώρες της Ευρώπης,
  5. έκδοση τουριστικού οδηγού σε ηλεκτρονική μορφή (CD)
  6. Προβολή τοπικών και αγροτικών προϊόντων Π.Ο.Π.