Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Main Menu

Dakota Jenkins

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit.

Η πόλη μας κατέχει μια θλιβερή παγκόσμια πρωτοτυπία. Είναι ίσως η μοναδική πόλη στον κόσμο που ενώ έχει ένα ονειρεμένο θαλάσσιο μέτωπο μήκους 5,5 χιλιομέτρων έχει καταφέρει (γιατί περί «κατορθώματος» πρόκειται) να μην το έχει αξιοποιήσει, ούτε κατ’ ελάχιστο.

 

Δεν θα αναφερθώ στην απουσία μαρίνας ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής. Δεν θα σταθώ στην ανύπαρκτη θαλάσσια συγκοινωνία, τη στιγμή που άλλες πόλεις στη Βαλκανική χερσόνησο, όπως η Σμύρνη, το Ντουμπρόβνικ στην Κροατία και η Λεμεσός στην Κύπρο, με την ύπαρξη δομών αυτού του επιπέδου έχουν καταφέρει να απογειωθούν σε επίπεδο οικονομικής ανάπτυξης.
Θα μοιραστώ μαζί σας αυτήν την απορία: Είναι δυνατόν αυτή η πόλη να μην έχει καταφέρει να μπει σε ένα, τουλάχιστον, καλεντάρι διοργάνωσης ναυταθλητικού γεγονότος με πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον;
Έχουμε το θαλάσσιο πλούτο, συλλόγους που επιτελούν το λειτούργημα της διάδοσης του ναυταθλητισμού και δεν υπάρχει ένας φορέας να τους συντονίσει, αλλά και να αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του θαλάσσιου μετώπου της πρωτεύουσας της Μακεδονίας.
Έχω δεσμευτεί δημόσια, πως η Θεσσαλονίκη από την 1η Σεπτεμβρίου ξεκινά την προσπάθεια να αξιοποιήσει το θαλάσσιο μέτωπο της με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών και την τόνωση του τουριστικού ρεύματος.
Απόλυτη προτεραιότητα μας, ο σχεδιασμός και η κατασκευή της επέκτασης της παλιάς παραλίας σε πλάτος 150 μέτρων και μήκος περίπου 1.100 μέτρων, η οποία θα ανοίξει τον δρόμο για την κατασκευή χώρου υπόγειας στάθμευσης αυτοκινήτων χωρητικότητας 2.000 θέσεων.
Επίσης, θα προχωρήσουμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κατασκευή μιας υπερσύγχρονης μαρίνας, που θα φέρει στην πόλη μας υπερπολυτελή σκάφη αναψυχής και κατ’ επέκταση «φρέσκο» χρήμα στην πόλη.
Ακόμη, θα γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες -σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και όλους τους αρμόδιους φορείς- έτσι ώστε το λιμάνι της πόλης να γίνει και πάλι σημείο συνάντησης και ελλιμενισμού δεκάδων κρουαζιερόπλοιων, όπως είχε γίνει επί των ημερών μας στη διοίκηση της Νομαρχίας και της Περιφέρειας, ενώ δεν θα δεχθούμε την περαιτέρω απομόνωση της από τα συμβατικά δρομολόγια πλοίων της γραμμής. Ο τουρισμός κρουαζιέρας απογειώθηκε την περίοδο από το 2003 μέχρι και το 2012, εμείς είχαμε ανοίξει τον δρόμο ώστε να υποδεχόμαστε καθ’ έτος πάνω από δέκα πλοία στο λιμάνι μας, δίνοντας πολύτιμες ανάσες στην τοπική οικονομία. Η Θεσσαλονίκη θα μπει ξανά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, ως ελκυστικός προορισμός για τα κρουαζιερόπλοια.
Η Θεσσαλονίκη παύει πλέον να γυρνά την πλάτη της στη θάλασσα, την αγκαλιάζει και την εμπιστεύεται για ένα καλύτερο, πιο αισιόδοξο αύριο!

Από το φύλλο της THESSNEWS #153 (13/04/2019-14/04/2019)